بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی درباره اراده خداوند در"رستاخیز اول" (بعث اول) گرو

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 1 کاربر است ، و آخرین بار توسط  gnod111 در 1 ماه، 1 هفته پیش بروز شده است.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #2553

    مشارکت کننده

    بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی درباره اراده خداوند در”رستاخیز اول” (بعث اول) گروهی از کافران؛ تا مسیح کذاب شما را دچار فتنه نکندای خردمندان از خدا پروا کنید…

    الإمام ناصر محمد الیمانی
    ۲۷ – ۱۱ – ۱۴۳۳ هـ
    ۱۳ – ۱۰ – ۲۰۱۲ مـ
    ۰۳:۴۸ صبح
    ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ

    بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی درباره اراده خداوند در”رستاخیز اول” (بعث اول) گروهی از کافران؛ تا مسیح کذاب شما را دچار فتنه نکندای خردمندان از خدا پروا کنید…

    بسم الله الرحمن الرحیم، والصلاه والسلام على کافه أنبیاء الله ورسله من أوّلهم إلى خاتمهم وآلهم الطیبین والتابعین لهم بإحسان إلى یوم الدّین لا نفرّق بین أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أما بعد ..

    خطاب به تمام علمای مسلمین و همه امتشان و خطاب به تمام انسان ها ،از فتنه مسیح کذاب بر حذر باشید. او از بعث اول (برانگیخته شدن و برخاستن اولیه مردگان [کافران]) اطلاع دارد و قصد دارد از آن برای به فتنه انداختن زندگان و مردگان سوء استفاده کند. او خروج کرده و خواهد گفت: “ای مردم ، من مسیح عیسی بن مریم هستم. همانا که من خداوند عالمیانم ؛ همان که این مردگان را از قبرهایشان برانگیخته است؛ بهشت و جهنم در اختیار من است. جهنم را در مقابل چشم هایتان آوردم و از کنار شما گذشت (عبور سیاره سقر)و کسانی را که به خدایی عیسی مسیح فرزند مریم کافر بودند رادر آن افکندم؛ لذا شما نمی توانید آن (کافران ) را در میان برانگیخته شدگان ببینید”.

    می گوید: من آن کسی هستم که قرآن را نازل کرده ام اما در آن تحریف شده و آن گونه که من نازل کرده ام نیست”…سپس در آن حق را باطل و باطل را حق می نمایاند ، که لعنت خداوند بر او باد…ازفتنه او برحذر باشید و این(حادثه) قبل از آن است که خداوند درسایبانی از ابر(ظلل من الغمام)فرود آید و از ورای حجاب با تمام کافرین (دوباره ) زنده شده و با تمام مردم سخن بگوید…

    ای مردم، حقیقت را برایتان بیان می کنم وشایسته نیست که به خداوند غیر حق نسبت داده شود؛ از فتنه مسیح کذاب و باورکردن (ادعای) خدایی اش بر حذر باشید. او عیسی بن مریم مسیح واقعی که سلام وصلوات بر او باد نیست.عیسی مسیح فرزند مریم بناحق سخن نمی گوید. (این فرد) هویت مسیح عیسی بن مریم را جعل میکند اما او نیست به همین دلیل به مسیح کذاب؛ مسیح کذاب می گویند چرا که مسیح حقیقی عیسی بن مریم نیست. لذا بازگشت مسیح عیسی بن مریم در مقدرات خداوند قرار دارد تا شاهد حقی برای مسیحیان، یهودیان و مسلمانان باشد. او به شما می گوید: “من عبد خداوند هستم” ودر میانسالی با شما سخن می گوید. او همان سخنانی را می گوید که در کودکی در گهواره به مردم گفته بود.سخن او در مهداین بود:”من عبد خداوند هستم” ودر میانسالی نیز با مردم چنین خواهد گفت:”من عبد خداوند هستم”. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

    { وَیُکَلِّمُ النَّاسَ فِی الْمَهْدِ وَکَهْلًا وَمِنَ الصَّالِحِینَ }
    صدق الله العظیم [آل عمران:۴۶]

    {و با مردم، در گاهواره و در میانسالی سخن خواهد گفت؛ و از شایستگان است (۴۶)}
    ای مردم ،اگر به یقین ندانید که در اولین برانگیخته شدن ( مردگان) کافران هستند که برمی خیزند مسیح کذاب و مرده هایی که زنده شده اند شما را به فتنه دچار کرده و خداوندی او را خواهید پذیرفت.

    ای مردم من حقیقت را بیان می کنم وغیر حق به خداوند نسبت نمی دهم. از آیات محکم قرآن عظیم برایتان دلیل روشن وآشکار می آورم بدانید وبرحذر باشید که تعدادی از کافران به خواست خداوند در جریان بعث اول در همین دنیا از خاک برمی خیزند. به این معنی که خداوند در جریان بعث اول از هر امتی گروهی را زنده میکند که همگی از تکذیب کنندگان آیات خداوند بوده اند. این هم زمان با خروج دابه (طبق بیانات امام عیسی بن مریم) وخروج مسیح کذاب از بهشت فتنه است که زنده ها ومرده های کافر برانگیخته شده از مرگ را به فتنه گرفتار ودر معرض امتحان قرار می دهد. اگراز امام مهدی و مسیح واقعی عیسی بن مریم پیروی نکنید؛ باور خواهید کرد که خداوند شما مسیح عیسی بن مریم است در حالی که او (حتی) مسیح واقعی عیسی بن مریم صلى الله علیه وعلى أمّه وأسلم تسلیماً نیست؛ بلکه کسی است که ادعای خدایی کرده و می گوید عیسی مسیح فرزند مریم است در حالی که دروغ می گوید و عیسی مسیح پسر مریم نیست .لقب مسیح کذاب به او داده شده است چون مسیح واقعی عیسی فرزند مریم نیست (بدانید که) عیسی بن مریم مسیح واقعی ادعای خداوندی نمی کند .او سخن نا حق نمی گوید . بلکه خداوند در میانسالی او را برمی انگیزد وسخن او همانی است که در گهواره و کودکی به پیشینیان شما گفته بود:”من عبد خداوند هستم”

    ای مسلمانان بدانید اگر از امام مهدی پیروی نکنید تا از فتنه مسیح کذاب نجاتتان دهد، مسیح کذاب با دلایلی که برایتان می سازد باعث می شود همگی به جز عده کمی از انصار پیشگام برگزیده در عصر “گفتگوی قبل از ظهور” دنباله رو شیطان شوید.

    ممکن است کسی سؤال کند:” اگرامام مهدی را باور نکرده و از وی پیروی نکنیم ؛مسیح کذاب چگونه برای ما حجت و دلیل می آورد؟”. به این سؤال حق این پرسشگر پاسخ می دهم: اگر باور نکنید که عده ای از کافران به خواست خداوند در بعث اول از خاک بر می خیزند – بجز عده قلیلی از انصار که به بیانات حق خداوند یقین دارند –بقیه مردم حتماً گرفتار فتنه می شوید ،چرا که نمی توانید برخاستن مردگان از قبر راکه شاهد آن هستید انکار کنید. شما و آنها یکدیگر را مورد خطاب قرار می دهید. نمی توانید بگویید این سحر است چرا که بعث حقیقی در مقابلتان قرار دارد.

    ممکن است تعداد کثیری از علمای مسلمان که از عقلشان استفاده نمی کنند بگویند:”(خیر) بلکه مسیح کذاب است که مرده ها را زنده می کند تا تمام مردم را دچار فتنه کند”. امام مهدی به آنها پاسخ داده و می گوید: این عقیده قلبی شما؛ ناپسند ( منکر=خلاف رضای خداوند)، دروغ و باطل کبیری است. چگونه در حالی که مسیح کذاب به عینه باطل است، خداوند با معجزه زنده کردن مردگان او را یاری می کند؟!!. بدانید اعتقاد شما مینی بر این که باطل به اذن خداوند مرده را زنده می کندبا آنچه که خداوند در آیات محکم کتابش برای شما فرستاده مخالف است جایی که خداوند تعالی می فرماید:

    { قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا یُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا یُعِیدُ }
    صدق الله العظیم [سبأ:۴۹]

    {بگو : حق آمد، و باطل نه (آفرینش را) آغاز می کند، و نه (دوباره) باز می گرداند}

    مگرنمی دانید خداوند در آیات محکم کتابش باطل و اولیای او را به مبارزه خوانده و به آنها می گوید اگر چنانچه بتوانند حتی یک مرده را زنده کنند به جای خداوند ادعای باطل را ثابت کرده اند. چگونه خود خداوند سبحان ؛ خودش را تکذیب کرده و باطل را با معجزه زنده کردن مردگان یاری نماید؟! آیا(اصلاً) فکر می کنید؟به خداوند قسم اگر عقیده زنده شدن مردگان به دست مسیح کذاب را باور کنید ، در این صورت شیطان رانده شده ، مسیح کذاب را راست گو دانسته و خداوند سبحان و تعالی را کذاب شمرده اید، خداوند سبحان و پاک منزه از آن چیزی است که شریک او قرار می دهید!! آیا خداوند در قرآن ؛ باطل و اولیاء او را به مبارزه نطلبیده است که اگر می توانند ولو روح یک مرده را بازگردانند؟و فرموده است که اگر بتوانند روح را به جسد مرده بازگردانند روشن می شود که در ادعای باطل خود در برابر خداوند صادقند. آیا فکر می کنید (که چه می گویید)؟

    ممکن است یکی از علمای امت و امتشان که تدبر در قرآن عظیم را ترک کرده اند سؤال کند:” ناصر محمد یمانی، خداوند باطل و اولیائش را در کجا به مبارزه طلبیده است که اگر می توانند روح فقط یک مرده را برگردانند؟ ما گمان نمی کنیم چنین مبارزه طلبی(تحدی) در قرآن نازل شده باشد .چگونه ممکن است خداوند باطل و اولیائش را به مبارزه بطلبد که روح ولو یک مرده را بازگردانند و بعد خود با معجزه زنده کردن مردگان مسیح کذاب را یاری نماید؟ ازآیات محکم قرآن برایمان دلیل بیاور که خداوند باطل و اولیائش را برای بازگرداندن روح حتی یک مرده به مبارزه طلبیده است”.امام مهدی به پرسشگران پاسخ می دهد که خداوند تعالی می فرماید:

    { فَلا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ (۷۵) وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَّوْ تَعْلَمُونَ عَظِیمٌ (۷۶) إِنَّهُ لَقُرْآنٌ کَرِیمٌ (۷۷) فِی کِتَابٍ مَّکْنُونٍ (۷۸) لّا یَمَسُّهُ إِلاَّ الْمُطَهَّرُونَ (۷۹) تَنزِیلٌ مِّن رَّبِّ الْعَالَمِینَ (۸۰) أَفَبِهَذَا الْحَدِیثِ أَنتُم مُّدْهِنُونَ (۸۱) وَتَجْعَلُونَ رِزْقَکُمْ أَنَّکُمْ تُکَذِّبُونَ (۸۲) فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ (۸۳) وَأَنتُمْ حِینَئِذٍ تَنظُرُونَ (۸۴) وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنکُمْ وَلَکِن لّا تُبْصِرُونَ (۸۵) فَلَوْلا إِن کُنتُمْ غَیْرَ مَدِینِینَ (۸۶) تَرْجِعُونَهَا إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ (۸۷) }
    صدق الله العظیم [الواقعه]

    {سوگند به فضایی که ستارگان‌ اشغال کرده اند (۷۵) و آن اگر بدانید سوگندی عظیم است‌ (۷۶)که آن، قرآن کریمی است، (۷۷) که در کتاب محفوظی جای دارد، (۷۸) و جز پاکان (اهل بیت)نمی‌توانند به (کنه)آن دست یابند. (۷۹) آن از سوی پروردگار عالمیان نازل شده؛ (۸۰) آیا این سخن را [= این قرآن را با اوصافی که گفته شد] سست و کوچک می‌شمرید، (۸۱) و به جای شکر روزی }هایی که به شما داده شده آن را تکذیب می‌کنید؟! (۸۲) پس چرا هنگامی که جان به گلوگاه می‌رسد (توانایی بازگرداندن آن را ندارید)؟! (۸۳) و شما در این حال نظاره می‌کنید (و کاری از دستتان ساخته نیست)؛ (۸۴) و ما از شما به او نزدیکتریم ولی نمی‌بینید! (۸۵) اگر هرگز در برابر اعمالتان جزا داده نمی‌شوید، (۸۶) پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! (۸۷)
    به مبارزه طلبی خداوند در برابر باطل و اولیائش نگاه کنید: {فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ (۸۳) وَأَنتُمْ حِینَئِذٍ تَنظُرُونَ (۸۴) وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنکُمْ وَلَکِن لّا تُبْصِرُونَ (۸۵) فَلَوْلا إِن کُنتُمْ غَیْرَ مَدِینِینَ (۸۶) تَرْجِعُونَهَا إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ (۸۷) پس چرا هنگامی که جان به گلوگاه می‌رسد (۸۳) و شما در این حال نظاره می‌کنید (۸۴) و ما از شما به او نزدیکتریم ولی نمی‌بینید! (۸۵) اگر هرگز در برابر اعمالتان جزا داده نمی‌شوید، (۸۶) پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! (۸۷)} صدق الله العظیم، به مبارزه طلبیده شدن باطل و اولیائش را نگاه کنید: {تَرْجِعُونَهَا إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! } صدق الله العظیم،اما علمای مسلمین و امت آنها نسبت به این مبارزه طلبی کافر شده و به جای آن باور کرده اند که مسیح کذاب مردی را از وسط به دو نیم کرده و دربین دو نیمه گام برمی دارد و سپس روح مرده را بعد از مرگش به بدنش بازمی گرداند و این عقیده باطل را براساس این حدیث مجعول و دروغ بنا نهاده اند حدیثی که در تناقض با آیات محکم قرآن عظیم است و ما اقتباسی از این روایت جعلی که به خداوند و رسولش نسبت داده شده است را می آوریم که مسیح کذاب می گوید:
    [ أرأیتم إن قتلت هذا ثم أحییته؛ أتشکون فی الأمر؟ فیقولون: لا. فیقتله ثم یحییه ]
    [ آیا اگر بینید که این را کشته و سپس زنده کردم ؛ بازهم شکی خواهید داشت؟و می گویند: خیر پس او را کشت و زنده کرد]
    امام مهدی ناصر محمد یمانی برایتان از حق دلیل و حجت می آورد و می گوید: آیا این روایت با آیات محکم قرآن عظیم که خداوند در آن باطل و اولیائش را به مبارزه خوانده است در تناقض نیست در جایی که می فرماید:

    {فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ (۸۳) وَأَنتُمْ حِینَئِذٍ تَنظُرُونَ (۸۴) وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنکُمْ وَلَکِن لّا تُبْصِرُونَ (۸۵) فَلَوْلا إِن کُنتُمْ غَیْرَ مَدِینِینَ (۸۶) تَرْجِعُونَهَا إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ (۸۷) پس چرا هنگامی که جان به گلوگاه می‌رسد (۸۳) و شما در این حال نظاره می‌کنید (۸۴) و ما از شما به او نزدیکتریم ولی نمی‌بینید! (۸۵) اگر هرگز در برابر اعمالتان جزا داده نمی‌شوید، (۸۶) پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! (۸۷)} صدق الله العظیم؟نگاه کنید خداوند چه حکمی درباره خود صادر می فرماید: {تَرْجِعُونَهَا إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ} صدق الله العظیم، حال اگر خداوند روایت باطل شما را به حقیقت تبدیل کند و با زنده کردن مردگان مسیح کذاب را یاری کند ؛ (در حقیقت) در محکمات کتابش بر علیه خود حکم کرده است چرا که مسیح کذاب و اولیائش راستگو ،و خداوند و اولیائش دروغگویند . لعنت خداوند بر افترازنندگان باد …لعنتی بزرگ…. و اما کسانی که از این اتهام باطل پیروی کنند ، قومی هستند که عقلشان را بکار نمی گیرند.

    به علمای مسلمین و امتهایشان خطاب می کنم ؛ خداوند شهادت داده است که در این دنیا عده ای از کافران را که خود بخواهد بعد مرگ دوباره به دنیا باز می گرداند. پس خداوند بعد مرگ ،آنها را برایتان در روی همین زمین باز می گرداند(یعیدهم الله) و شما خواهید دید که برانگیخته شدن آنها هم زمان با خروج مسیح کذاب شیطان رجیم از بهشت فتنه ای است که خداوند تا روز برانگیخته شدن اولیه (بعث اول)در آنجا به او فرصت داده است. روزی که برخی از کافرانی که زنده شدن مرده ها را در این دنیا تکذیب می کردند، به خواست خداوند برانگیخته خواهند شد. و خداوند تعالی می فرماید:

    { مِنْهَا خَلَقْنَاکُمْ وَفِیهَا نُعِیدُکُمْ وَمِنْهَا نُخْرِجُکُمْ تَارَهً أُخْرَى }
    صدق الله العظیم [طه:۵۵]
    { شما را از آن (= زمین) آفریدیم، و دوباره شمارا در آن باز می گردانیم، و بار دیگرشما را از آن بیرون می آوریم.}

    ممکن است دکتر أحمد عمرو( اهل حروف جرّ) بخواهد بگوید:” ناصر محمد،ما قبلاً برایت فتوی داده بودیم منظور از بازگشت به زمین ، برگردانده شدن به خاک است”. امام مهدی ناصر محمد یمانی جواب می دهد : گوش کن دکتر أحمد عمرو، آیا می توانی فقط یک دلیل ازآیات محکم قرآن عظیم بیاوری که نشان دهد منظور خداوند تعالی از { وَفِیهَا نُعِیدُکُمْ } باز گرداندن خلق (جسد)به خاک است که اگر توانستی روشن می شود ناصر محمد یمانی دروغ گوی بی شرمی بوده و مهدی منتظر نیست. به خداوندی که جز او معبودی نیست سوگند نه تو ونه تمام علمای انس و جن حتی با کمک و یاری یکدیگر قادر نیستید ولو یک دلیل از آیات محکم قرآن عظیم برای اثبات تفسیرتان از این آیه بیاورید که (مشخص کند) مقصود خداوند بازگرداندن و تجزیه خلق (جسد)درخاک است. اما امام مهدی که با آیات محکم کتاب برایتان حجت می آورد تا پندی باشد برای خردمندان. با استفاده از تمام آیات مربوط به آفرینش برایتان دلیل خواهد آورد تا ببینیم آیا مقصود از “بازگرداندن “آن چنان که شما فکر می کنید تجزیه شدن خلق در خاک است یا منظور باز آوردن جدید خلق از زمین؟به سوی پذیرش حکمیت رب العالمین رفته و می گوییم:یا رب العالمین تو بهترین جدا کننده حق از باطلی(خیر الفاصلین) و چه داوری بهتر ازخداوند برای قومی که ایمان آورده اند وجود دارد. خداوندا در مورد مقصوداز” بازگرداندن خلق ” به ما فتوا بده آیا مقصودت باز گرداندن جسد به خاک است یا خلق دوباره (جسد مرده ) از آن؟ حال نگاه کنیم که رب العالمین چگونه بین ما داوری می نماید.خداوند تعالی می فرماید:

    { قُلِ اللَّهُ یَبْدَأُ الْخَلْقَ ثُمَّ یُعِیدُهُ }
    صدق الله العظیم [یونس:۳۴]

    {بگو: الله آفرینش را آغاز می کند ، سپس آن را باز می گرداند}

    ولی ای خدای عالمین ما از گفته حق تو در بیان حقت { یَبْدَأُ الْخَلْقَ }در یافته ایم منظور آفرینش انسان از گل (خاک) است؛ اما در مورد مقصودت از این کلام حق { ثُمَّ یُعِیدُهُ } ما را روشن فرما ؛ آیا مقصود بازگردانده شدن به خاک است؟ و جواب خداوند در آیات محکم کتاب که خداوند تعالی می فرماید:

    { کَمَا بَدَأْنَا أَوَّلَ خَلْقٍ نُعِیدُهُ وَعْدًا عَلَیْنَا إِنَّا کُنَّا فَاعِلِین }
    صدق الله العظیم [الأنبیاء:۱۰۴]

    {همانگونه که نخستین آفرینش را آغاز کردیم، (دیگر بار) آن را باز می گردانیم}
    بنابراین دکتر أحمدعمرو منظور از” اعاده” ؛ برانگیختن جدید (دوباره)خلق است ، نه اینکه طبق گمان شما باز گشتن به خاک ؛اما در مورد تجزیه جسد در خاک جدال و انکاری نداریم.کافران گفتند:

    وَقَالُوا أَإِذَا کُنَّا عِظَامًا وَرُ‌فَاتًا أَإِنَّا لَمَبْعُوثُونَ خَلْقًا جَدِیدًا ﴿۴٩﴾ }
    صدق الله العظیم [الاسراء]

    {و (کافران) گفتند: آیا هنگامی که ما استخوانها یی (پوسیده) و پراکنده ای شدیم، آیا دگر بار با آفرینش تازه ای بر انگیخته خواهیم شد}

    و خداوند تعالی می فرماید:

    { قُلْ کُونُوا حِجَارَ‌هً أَوْ حَدِیدًا ﴿۵٠﴾ أَوْ خَلْقًا مِّمَّا یَکْبُرُ‌ فِی صُدُورِ‌کُمْ ۚ فَسَیَقُولُونَ مَن یُعِیدُنَا ۖ قُلِ الَّذِی فَطَرَ‌کُمْ أَوَّلَ مَرَّ‌هٍ ۚ فَسَیُنْغِضُونَ إِلَیْکَ رُ‌ءُوسَهُمْ وَیَقُولُونَ مَتَىٰ هُوَ ۖ قُلْ عَسَىٰ أَن یَکُونَ قَرِ‌یبًا ﴿۵١﴾ }
    صدق الله العظیم [الإسراء]

    {بگو: سنگ باشید یا آهن (۵۰)یا (هر) مخلوقی که درخاطرتان بزرگ می نماید ، (باز هم خداوند قادر است شما را دوباره زنده کند ). پس خواهند گفت : چه کسی ما را بازمی گرداند ؟! بگو: (همان) کسی که نخستین بار شما را آفرید . پس آنان سرهایشان را (از روی تردید) به تو می جنبانند و می گویند : آن چه زمانی خواهد بود ؟! بگو: شاید که نزدیک باشد}
    از این بیان حق چنین اسنباط می کنیم که مقصود از اعاده آفرینش دوباره آنهاست.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :

    { کَمَا بَدَأَکُمْ تَعُودُونَ ﴿٢٩﴾ فَرِ‌یقًا هَدَىٰ وَفَرِ‌یقًا حَقَّ عَلَیْهِمُ الضَّلَالَهُ }
    صدق الله العظیم [الأعراف:۲۹-۳۰]

    {همان گونه که در آغاز شما را آفرید، بازمی‌گردید! (۲۹) جمعی را هدایت کرده؛ وجمعی (که شایستگی نداشته‌اند،) گمراهی بر آنها مسلّم شده است.}

    سؤالی که مطرح می شود این است که مقصود خداوند تعالی از این کلام چیست {{{ کَمَا بَدَأَکُمْ تَعُودُونَ }}} جواب را در آیات محکم کتاب پیدا می کنیم که مقصود اعاده (باز آوردن ) است چه اعاده ای ؟ مثل اول. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

    { وَلَقَدْ جِئْتُمُونَا فُرَادَىٰ کَمَا خَلَقْنَاکُمْ أَوَّلَ مَرَّهٍ وَتَرَکْتُمْ مَا خَوَّلْنَاکُمْ وَرَاءَ ظُهُورِکُمْ ۖ وَمَا نَرَىٰ مَعَکُمْ شُفَعَاءَکُمُ الَّذِینَ زَعَمْتُمْ أَنَّهُمْ فِیکُمْ شُرَکَاءُ }
    صدق الله العظیم [الأنعام:۹۴]

    {همه شما تنها به سوی ما بازگشت نمودید، همان‌گونه که روز اوّل شما را آفریدیم! و آنچه را به شما بخشیده بودیم، پشت سر گذاردید! و شفیعانی را که شریک می‌پنداشتید، با شما نمی‌بینیم}

    ممکن است کسی سؤال کند: چرا خداوند شرکایشان راهمراهشان برنیانگیخته است ؛همانان که با خدا شریک کرده بودند ، آنها در بین برانگیخته شدگان اولیه دیده نخواهند شد و این را از کلام خداوند تعالی استنباط می کنیم : {وَمَا نَرَىٰ مَعَکُمْ شُفَعَاءَکُمُ الَّذِینَ زَعَمْتُمْ أَنَّهُمْ فِیکُمْ شُرَکَاءُ} صدق الله العظیم، آیا این برانگیخته شدن اولیه تنها برای گروهی از کافران به آیات الهی است که خداوند اراده بازگشتشان را دارد. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

    { وَیَوْمَ نَحْشُرُ مِنْ کُلِّ أمّه فَوْجًا مِمَّنْ یُکَذِّبُ بِآیَاتِنَا فَهُمْ یُوزَعُونَ ﴿۸۳﴾ }صدق الله العظیم [النمل]

    {روزی را که ما از هر امّتی، گروهی را از کسانی که آیات ما را تکذیب می‌کردند محشور می‌کنیم؛ وآنها را نگه می‌داریم تا به یکدیگر ملحق شوند! (۸۳)}

    و موعد بعث اول برای کافرینی که خداوند بخواهد در زمانی است که خروج دابه (عیسی علیه السلام ) ؛ خروج مسیح دجال و سربازانش از یاجوج و ماجوج و بعث امام مهدی که بعد از عبور سیاره عذاب خواهد بود رخ داده باشد.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

    { وَإِذَا وَقَعَ الْقَوْلُ عَلَیْهِمْ أَخْرَجْنَا لَهُمْ دَابَّهً مِّنَ الْأَرْضِ تُکَلِّمُهُمْ أَنَّ النَّاسَ کَانُوا بِآیَاتِنَا لَا یُوقِنُونَ (۸۲) وَیَوْمَ نَحْشُرُ مِن کُلِّ أُمَّهٍ فَوْجاً مِّمَّن یُکَذِّبُ بِآیَاتِنَا فَهُمْ یُوزَعُونَ (۸۳) }
    صدق الله العظیم [النمل]

    {و هنگامی که فرمان (عذاب) بر آنها واقع شود کسی(جنبنده ای) را از زمین برای آنها خارج می‌کنیم که با آنان تکلّم می‌کند که مردم به آیات ما ایمان نمی‌آوردند. (۸۲) روزی را که ما از هر امّتی، گروهی را از کسانی که آیات ما را تکذیب می‌کردند محشور می‌کنیم؛ وآنها را نگه می‌داریم تا به یکدیگر ملحق شوند! (۸۳)}
    ولی این برانگیختگی هم زمان با خروج مسیح کذاب و یأجوج مأجوج و خروج “دابه”و برانگیختگی امام مهدی است که اکثر مردم هم از آن بی خبرند. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که می فرماید:

    { وَحَرَ‌امٌ عَلَىٰ قَرْ‌یَهٍ أَهْلَکْنَاهَا أَنَّهُمْ لَا یَرْ‌جِعُونَ ﴿٩۵﴾ حَتَّىٰ إِذَا فُتِحَتْ یَأْجُوجُ وَمَأْجُوجُ وَهُم مِّن کُلِّ حَدَبٍ یَنسِلُونَ ﴿٩۶﴾ }
    صدق الله العظیم [الأنبیاء]

    {و (مردم)هر قریه ای را که (بر اثر کفر و گناه) هلاک کردیم، محال است که (به دنیا) بازگردند(۹۵)تا وقتی که (سد) یأجوج و مأجوج گشوده شود، و آنها (یأجوج و مأجوج)از هر پشتی زاد وولد کنند(۹۶)}
    و این بعد از منهدم شدن سد ذی القرنین و خروج یأجوج ومأجوج و پادشاهشان (مسیح دجال )است.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

    { قَالَ هَذَا رَحْمَهٌ مِنْ رَبِّی فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ رَبِّی جَعَلَهُ دَکَّاءَ وَکَانَ وَعْدُ رَبِّی حَقّاً (۹۸)وَتَرَکْنَا بَعْضَهُمْ یَوْمَئِذٍ یَمُوجُ فِی بَعْضٍ وَنُفِخَ فِی الصُّورِ فَجَمَعْنَاهُمْ جَمْعاً (۹۹)وَعَرَضْنَا جَهَنَّمَ یَوْمَئِذٍ لِلْکَافِرِینَ عَرْضاً (۱۰۰) }
    صدق الله العظیم [الکهف]
    {(آنگاه) گفت: این از رحمت پروردگار من است! امّا هنگامی که وعده پروردگارم فرا رسد، آن را در هم می‌کوبد؛ و وعده پروردگارم حق است! (۹۸) و در آن روز ما آنان را رها می‌کنیم که درهم موج می‌زنند*؛ و در صور [کالبدها] دمیده می‌شود؛ و ما همه را جمع می‌کنیم! (۹۹) در آن روز، جهنم را بر کافران عرضه می‌داریم! (۱۰۰)}

    ممکن است یکی از انصار عزیزپیشگام و برگزیده ام بخواهد سؤال کند” ای امام پس این بیان خداوند تعالی چیست؟ { وَعَرَضْنَا جَهَنَّمَ یَوْمَئِذٍ لِلْکَافِرِینَ عَرْضاً (۱۰۰) در آن روز، جهنم را بر کافران عرضه می‌داریم } صدق الله العظیم؟”. پاسخ امام مهدی به شما این است که:

    در این روز به علت عبور کوکب آتش از کنار زمینِ بشر، سد ذی القرنین منهدم می شود .وتمام کافران آن (کوکب آتش ) را که به زمین ( و اهل آن) نمایش داده می شود؛ خواهند دید. لذا خداوند تعالی می فرماید: { وَعَرَضْنَا جَهَنَّمَ یَوْمَئِذٍ لِلْکَافِرِینَ عَرْضاً } صدق الله العظیم، این نشان داده شدن قبل از آن است که کافران زنده شده در عصر عبورش وارد آن شوند ولی اکثر مردم نمی دانند.

    ای کسانی که در پی یافتن حقیقت هستید، به درستی که مسیح کذاب برانگیختگی محدود کافران را مورد سوء استفاده قرار داده و ادعای ربوبیت کرده و می گوید این روز برانگیختگی همگانی(بعث الشامل که در قیامت رخ می دهد) است. هم چنین ادعا می کند که رب العالمین است وبهشت وآتش را در اختیار دارد. می گوید آتش همان است که نشانتان دادیم (عرضناها عرضاً) واز جلوی چشمتان عبور کرد واما بهشت؛ در باطن همین زمین تان قرار گرفته است و مردگانی که در بین زنده شدگان نمی بینید کسانی هستند که آنقدر در گمراهی آشکار بودند که بعد مرگ مستقیم به آتش جهنم افتاده اند؛ اما این مرده هایی که زنده شده اند در مسیر حقی هستند که روشن و آشکار است ،لذا آنها راآمرزیده و به بهشتم که درباطن زمینتان است واردشان کرده ام.

    سپس امام مهدی می گوید: ای دشمن خداوند ؛ حق را باطل و باطل را حق قرار می دهی؟ هیهات هیهات … به خداوند سوگند که مکرهمه شما شیاطین را به اذن رب العالمین باطل وبی اثر خواهم کرد. ما برشما پیروز وغالب هستیم ودرخواهید یافت عاقبت نیکو برای متقیان است،وسلامٌ على المرسلین والحمد لله رب العالمین…..

    ممکن است کسی سؤال کند :”صبرکن ناصر محمد، بیان تو حاکی از این است که کافران در این دنیا دو زندگی و دو مرگ دارند. آیا دلیل روشنی از آیات محکم کتاب خداوند داری که نشان دهد کفار دو زندگی ، دو مرگ و دو برانگیخته شدن دارند ؟” امام مهدی پاسخ می دهد خداوند تعالی فرموده است :

    { کَیْفَ تَکْفُرُوْنَ بِاللهِ وَکُنْتُمْ أَمْوَاتًا فَأَحْیَاکُمْ ثُمَّ یُمِیْتُکُمْ ثُمَّ یُحْیِیْکُمْ ثُمَّ إِلَیْهِ تُرْجَعُوْنَ }
    صدق الله العظیم [البقره:۲۸]

    {چگونه به خداوند کافر می شوید؟ در حالی که شما مردگان بودید، و او شما را زنده کرد، سپس شما را می میراند، سپس شما را زنده می کند، آنگاه به سوی او باز گردانده می شوید}
    و فرموده است :
    {قَالُوا رَبَّنَا أَمَتَّنَا اثْنَتَیْنِ وَأَحْیَیْتَنَا اثْنَتَیْنِ فَاعْتَرَفْنَا بِذُنُوبِنَا فَهَلْ إِلَى خُرُوجٍ مِّن سَبِیلٍ (۱۱) ذَلِکُم بِأَنَّهُ إِذَا دُعِیَ اللَّهُ وَحْدَهُ کَفَرْتُمْ وَإِن یُشْرَکْ بِهِ تُؤْمِنُوا فَالْحُکْمُ لِلَّهِ الْعَلِیِّ الْکَبِیرِ (۱۲) هُوَ الَّذِی یُرِیکُمْ آیَاتِهِ وَیُنَزِّلُ لَکُم مِّنَ السَّمَاءِ رِزْقاً وَمَا یَتَذَکَّرُ إِلَّا مَن یُنِیبُ (۱۳) }
    صدق الله العظیم [غافر]

    {آنها می‌گویند: پروردگارا! ما را دو بار میراندی و دو بار زنده کردی؛ اکنون به گناهان خود معترفیم؛ آیا راهی برای خارج شدن وجود دارد؟ (۱۱) این بخاطر آن است که وقتی خداوند به یگانگی خوانده می‌شد انکار می‌کردید، و اگر برای او همتایی می‌پنداشتند ایمان می‌آوردید؛ اکنون داوری مخصوص خداوند بلندمرتبه و بزرگ است (۱۲) او کسی است که آیات خود را به شما نشان می‌دهد و از آسمان برای شما روزی می‌فرستد؛ تنها کسانی متذکّر این حقایق می‌شوند که بسوی خدا باز می‌گردند(انابه می کنند ). (۱۳) }
    ممکن است کس دیگری سؤال کند: ” ناصر محمد یمانی ، بر طبق این بیان روشن است که اولیاء صالح در بعث اول حاضر نیستند و به همین خداوند تعالی می فرماید: { وَمَا نَرَىٰ مَعَکُمْ شُفَعَاءَکُمُ الَّذِینَ زَعَمْتُمْ أَنَّهُمْ فِیکُمْ شُرَکَاءُ و شفیعانی را که شریک می‌پنداشتید، با شما نمی‌بینیم } صدق الله العظیم [الأنعام:۹۴]، و این به معنای این است که برای افراد صالح فقط یک مرگ و یک برانگیختگی وجود دارد و طبق گفته دروغ مسیح کذاب آنها در آتش نیستند. از آیات محکم کتاب پاسخی بیاور تا این تصویری که برایمان آورده ای کامل شود و با بیان حق قرآن با قرآن مسئله بعث اول برایمان روشن شود”. امام مهدی ناصر محمد یمانی به سؤال کنندگان پاسخ می دهد که: خداوند تعالی میفرماید:

    { لَا یَذُوقُونَ فِیهَا الْمَوْتَ إِلَّا الْمَوْتَهَ الْأُولَىٰ ۖ وَوَقَاهُمْ عَذَابَ الْجَحِیمِ ﴿۵۶﴾ }
    صدق الله العظیم [الدخان]

    { هرگز مرگی جز همان مرگ اوّل (که در دنیا چشیده‌اند) نخواهند چشید، و خداوند آنها را از عذاب دوزخ حفظ می‌کند؛ (۵۶)}
    اما دکتر أحمد عمرو بدون آنکه علمی از جانب خداوند داشته باشد؛ گمان می کند انسان ها قبل از خلقتشان مرده بودند و کلام خداوند را از محل درستش جابجا نموده وتحریف می کند اما به امام ناصر محمد یمانی تهمت می زند که مقصود از کلام خداوند را تغییر داده است!! ای دکتر آیا خداوند بهترین داوران و حکم کنندگان نیست؟ برای خردمندان روشن شد که کدام یک با منطق حق سخن گفته و (مردم را)به سوی راه راست -صراط المستقیم- هدایت می کند.

    وسلامٌ على المرسلین والحمد لله ربّ العالمین..

    برادرتان امام مهدی ناصر محمد یمانی.

    ــــــــــــــــــــ
    https://www.nasser-yamani.com/showthread.php?16077-گفتگوی-مفصل-درباره-بعث-اول(بازگشت-اول-مردگان-از-مرگ)-بین-مهدی-منتظر-و-دکتر-احمد-عمرو&p=124086#post124086

    https://www.nasser-yamani.com/showthread.php?p=124086
    سایت امام مهدى ناصر محمد یمانى

    http://www.nasser-yamani.com/home.php?styleid=2

    انجمن: فارسی

    ترجمه بیانات امام مهدی به زبان فارسی

    http://www.nasser-yamani.com/forumdisplay.php?54-فارسی&styleid=2
    البعث الاول

    امام ناصر محمد الیمانی

    ۱۷ – ۱۰ – ۱۴۳۲ هـ

    ۱۶ – ۰۹ – ۲۰۱۱ مـ

    ، ۰۳:۴۷ صباحاً

    یوم الآزفه و یوم التلاق

    بسم الله الرحمن الرحیم، والصلاه والسلام على جدّی محمد رسول الله وآله الأطهار وجمیع أنبیاء الله من قبله وآلهم الأطهار والتابعین لهم بالحقّ إلى یوم یقوم الناس لله الواحد القهار..

    ای کسی که راضی شده خود را مسیح دجال بنامد؛خودت در باره خود حکم به دجال بودن داده‌ای و این شأن توست؛ آنچه که در نزد توست هرچه که بوده و باشد؛ ما به اذن پروردگار عالمیان قادریم به حق- به آن پاسخ گفته و- بر دهان تو مهر خاموشی بزنیم. اما درمورد شخص تو؛ برای ما مهم نیست تو چه کسی هستی؛ فرقی ندارد از شیاطین جن و یا انس باشی و یا از کسانی که شیاطین آنها را از هدایت بازداشته‌اند ولی تصور می‌کنند هدایت شده‌اند و یا از مسلمانان و یا مسیحیان و یا یهودیانی که ایمان دارند اما ایمان خود را به شرک آلوده کرده‌اند و یا از کافران یا ملحدان ؛ برای ما مهم نیست چه کسی هستی؛ مهم این است که به حق از آیات محکم قرآن عظیم در برابرت حجت اقامه کنیم.

    من امام مهدی منتطر ناصر محمد یمانی به یقین می‌دانم مسیح کذاب نمی‌گوید که من مسیح کذابم؛ چگونه ممکن است خودش به مردم بگوید من مسیح کذابم؟ بلکه خود را به عنوان مسیح عیسی بن مریم معرفی کرده وبه جای خداوند، ادعای ربوبیت خواهد کرد ولی دروغگو کذاب است. او مسیح عیسی بن مریم حق نیست و به همین دلیل مسیح کذاب نامیده می‌شود و شایسته مسیح عیسی بن مریم حق نیست که چیزی را بگوید که در شأن و حد او نیست و خود را خداوند یا فرزند خدا بخواند؛ سبحان الله؛ بلکه او در حالی که در سنین میان‌سالی است با مردم سخن گفته و خود را با همان ویژگی که در کودکی و در حالی که در گهواره بود و مردم او را می‌شناختند معرفی کرده و از خود سخن خواهد گفت:
    {قَالَ إِنِّی عَبْدُ اللَّـهِ آتَانِیَ الْکِتَابَ وَجَعَلَنِی نَبِیًّا ﴿٣٠﴾ وَجَعَلَنِی مُبَارَ‌کًا أَیْنَ مَا کُنتُ وَأَوْصَانِی بِالصَّلَاهِ وَالزَّکَاهِ مَا دُمْتُ حَیًّا ﴿٣١﴾ وَبَرًّ‌ا بِوَالِدَتِی وَلَمْ یَجْعَلْنِی جَبَّارً‌ا شَقِیًّا ﴿٣٢﴾ وَالسَّلَامُ عَلَیَّ یَوْمَ وُلِدتُّ وَیَوْمَ أَمُوتُ وَیَوْمَ أُبْعَثُ حَیًّا ﴿٣٣﴾ ذَٰلِکَ عِیسَى ابْنُ مَرْ‌یَمَ ۚ قَوْلَ الحقّ الَّذِی فِیهِ یَمْتَرُ‌ونَ ﴿٣۴﴾} صدق الله العظیم [مریم].
    {گفت: «من بنده خدایم؛ او کتاب به من داده؛ و مرا پیامبر قرار داده است! (۳۰) و مرا -هر جا که باشم- وجودی پربرکت قرار داده؛ و تا زمانی که زنده‌ام، مرا به نماز و زکات توصیه کرده است! (۳۱) و مرا نسبت به مادرم نیکوکار قرار داده؛ و جبّار و شقی قرار نداده است! (۳۲) و سلام (خدا) بر من، در آن روز که متولّد شدم، و در آن روز که می‌میرم، و آن روز که زنده برانگیخته خواهم شد!» (۳۳) این است عیسی پسر مریم؛ گفتار حقّی که در آن تردید می‌کنند! (۳۴)}

    و اما مسیح کذاب می‌گوید او مسیح عیسی بن مریم است و سپس به جای خداوند ادعای ربوبیت می‌کند و مسیح عیسی بن مریم حق نیست و چون مسیح عیسی بن مریم حق نیست، به نام مسیح کذاب نامیده می‌شود. خداوند از قبل از مکر شیاطین آگاه است و لذا حکمت بازگشت مسیح عیسی بن مریم حق در اینجا برایتان روشن می‌شود؛ او بازمی‌گردد تا مکر شیاطین در به سرقت بردن شخصیت مسیح عیسی بن مریم حق رسوا شود.

    ولی کسی که درعلم غیب درکتاب مسیح کذاب را به قتل می رساند، دشمن او امام مهدی ناصر محمد یمانی است مگر این که پروردگارم چیز دیگری بخواهد؛ و رحمت و علم پروردگارم همه چیز را دربرمی‌گیرد.

    درهرحال؛ ای کسی که نام خود را مسیح کذاب گذاشته‌ای بفرما و چیزی را که داری رو کن؛ فتوای ما این است که مسیح کذاب نزول قرآن را انکار نخواهد کرد: بلکه ادعا می‌کند این اوست که قرآن را نازل نموده است؛ هم چنین می‌گوید آتش و بهشت به دست اوست و این اوست که کافران را –در طی رستاخیز اول- برانگیخته است و برای مردم چنین توهمی را ایجاد می‌کند تا تصور کنند روز″ الآزفه″ای که در کتاب آمده است؛ روز خلود و جاودانگی و روزی است که مردم در پیشگاه پروردگار عالمیان قرار می‌گیرند یعنی همان روز رستاخیز فراگیری است که تمام بندگان در آن روز برانگیخته می‌شوند ولی هیهات هیهات… خداوند در آیات محکم کتاب خود به ما آموخته است که : روز″الآزفه″ روزی از ایام الله است و بر طبق کتاب روزی است که سفر به زمین دارای دو مشرق در آن به انجام خواهد رسید و برای همین با نام روز ″الآزفه″ نامیده می‌شود.

    و اما روز رستاخیز و برانگیخته شدن شامل و فراگیر؛ بعد ازآنی فرا می‌رسد که خداوند تمام موجودات زنده ملکوت را هلاک کرده باشد و حتی هشت ملکی که عرش عظیم را حمل می‌کنند نیز هلاک می‌شوند.تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلا تَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ کُلُّ شَیْءٍ هَالِکٌ إِلَّا وَجْهَهُ لَهُ الْحُکْمُ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ}صدق الله العظیم [القصص:۸۸]، 
    { معبود دیگری را با خدا مخوان، که هیچ معبودی جز او نیست؛ همه چیز جز ذات (پاک) او فانی می‌شود؛ حاکمیت تنها از آن اوست؛ و همه بسوی او بازگردانده می شوید! }
    در کتاب خداوند روز رستاخیز شامل و فراگیر با نام روز ″التلاق″ برای تمام چیزها یاد شده… روزی که مردم در پیشگاه پروردگار عالمیان قرار خواهند گرفت….

    و اما در کتاب روز″الآزفه″ روزی از ایام الله است که در خلال آن سفر به ″ارض الأنام″(مترجم: زمین دارای دو مشرق که در باطن کره زمین ما قرار دارد) به انجام خواهد رسید؛ این زمین بهشت خداوند در زمینی است که دو مشرق دارد و این روز؛ روز رستاخیز اول است و به همین دلیل به نام روز ″الآزفه″ نامیده می‌شود و برحسب ایام الله در کتاب روز قیامت است و آن همین روزی است که ما در آن هستیم و در طی آن نشانه‌های بزرگ ساعت در حال وقوع هستند( حساب ایام الله با روزهای تاریخ بشر متفاوت است( یک روز نزد خداوند مساوی هزار سال از سالهای حساب بشر است ).

    اما ″یوم الحساب″ در آیات محکم کتاب با نام ″یوم التلاق″ نامیده شده و آن همان روز حساب است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {فَادْعُوا اللَّـهَ مُخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ وَلَوْ کَرِ‌هَ الْکَافِرُ‌ونَ ﴿١۴﴾ رَ‌فِیعُ الدَّرَ‌جَاتِ ذُو الْعَرْ‌شِ یُلْقِی الرُّ‌وحَ مِنْ أَمْرِ‌هِ عَلَىٰ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ لِیُنذِرَ‌ یَوْمَ التَّلَاقِ ﴿١۵﴾ یَوْمَ هُم بَارِ‌زُونَ لَا یَخْفَىٰ عَلَى اللَّـهِ مِنْهُمْ شَیْءٌ لِّمَنِ الْمُلْکُ الْیَوْمَ لِلَّـهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ‌ ﴿١۶﴾ الْیَوْمَ تُجْزَىٰ کُلُّ نَفْسٍ بِمَا کَسَبَتْ لَا ظُلْمَ الْیَوْمَ إِنَّ اللَّـهَ سَرِ‌یعُ الْحِسَابِ ﴿١٧﴾ وَأَنذِرْ‌هُمْ یَوْمَ الْآزِفَهِ إِذِ الْقُلُوبُ لَدَى الْحَنَاجِرِ‌ کَاظِمِینَ مَا لِلظَّالِمِینَ مِنْ حَمِیمٍ وَلَا شَفِیعٍ یُطَاعُ ﴿١٨﴾ یَعْلَمُ خَائِنَهَ الْأَعْیُنِ وَمَا تُخْفِی الصُّدُورُ‌ ﴿١٩﴾ وَاللَّـهُ یَقْضِی بالحقّ وَالَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِهِ لَا یَقْضُونَ بِشَیْءٍ إِنَّ اللَّـهَ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ‌ ﴿٢٠﴾} صدق الله العظیم [غافر].

    { (تنها) خدا را بخوانید و دین خود را برای او خالص کنید، هرچند کافران ناخشنود باشند! (۱۴) صاحب درجات بالا ، او صاحب عرش است، روح را به فرمانش بر هر کس از بندگانش که بخواهد القاء می‌کند تا (مردم را) از روز ملاقات [ یوم التلاق= روز رستاخیز] بیم دهد! (۱۵) روزی که همه آنان آشکار می‌شوند و چیزی از آنها بر خدا پنهان نخواهد ماند: حکومت امروز برای کیست؟ برای خداوند یکتای قهّار است! (۱۶)آن روز هر کس را همانند عملش جزا مى‌دهند و به کس ستمى نمى‌رود. و خدا زود به حسابها مى‌رسد. (۱۷) از روز (الآزفه) بترسان‌شان. آنگاه که دلها لبریز از اندوه، نزدیک حنجره‌ها رسد. ستمکاران را در آن روز نه خویشاوندى باشد و نه شفیعى که سخنش را بشنوند. (۱۸) نظرهاى دزدیده را و هر چه دلها نهان داشته‌اند، مى‌داند. (۱۹) خدا به حق داورى مى‌کند. ولى کسانى که سواى او به خدایى مى‌خوانند هیچ داورى نتوانند، زیرا خدا مى‌شنود و مى‌بیند. (۲۰)}

    و برای‌تان روشن گردید روز ″آزفه″ غیر از روز″تلاق″است چون روز ″تلاق″ روزعام –رستاخیز- تمام مردمان چه مؤمن و چه کافر است ولی روز″آزفه″ از آن رو به این نام نامیده می‌شود که در خلال آن سفر حرکت به بهشت خداوند در زمین یعنی ″ارض الأنام″ به انجام می‌رسد و مسیح کذاب می‌خواهد با آن شما را گرفتار فتنه کند و بگوید آن روز؛ روز″تلاق″ و روز حساب و روز جزاست و بگوید من پروردگار شما هستم وبهشت و آتش در اختیار من است؛ . اما آتش از جلوی چشمان‌تان عبور کرد( عبور سیاره عذاب) و اما بهشت در باطن و عمق کره زمین‌تان است و ما میوه‌هایی از آنجا برایتان آوردیم که بسیار بزرگ هستند تا قلبتان اطمینان پیدا کند و با چشم خود آنها را ببینید با آنچه که قبلا برای رزق شما مقرر کرده بودیم فرق دارد و بزرگ‌تر است .من پروردگار شما هستم پس مرا تصدیق کنید.

    و هیهات هیهات…ولی مهدی منتظر خلیفه الله الأکبر از سرسخت‌ترین دسمنان شیطان اکبر ابلیس مسیح کذاب است و مکر همه شما را برباد خواهم داد و امت‌های در قید حیات و مردگان را از فتنه مسیح کذاب نجات خواهم داد. پس علمی که در نزد خود داری روکن. افتراهای و تدلیس‌های شما هرچه که بوده و باشد، خواهید دید چگونه رسوایتان خواهیم کرد و حقیقت تمام شما منجمینی که اولیای شیاطین هستید را برای مردم روشن کرده و ثابت خواهم کرد نجوم ازدروغهای شما بری است.

    می‌دانم چه می‌خواهی بگویی؛ می‌خواهی بگویی:” ما با رصد جایگاه ستارگان(مواقع النجوم) از اسرار غیب باخبر می‌شویم. پس اسرار مربوط به جایگاه ستارگان را که در ایات محکم ذکر(قرآن عظیم) آمده است را انکار نکن. مهدی منتظر خداوند در ایات محکم قرآن عظیم به این راز سوگند یاد کرده است و خداوند تعالی فرموده است: 
    {فَلَا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ ﴿٧۵﴾ وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَّوْ تَعْلَمُونَ عَظِیمٌ ﴿٧۶﴾} صدق الله العظیم [الواقعه]”.

    { سوگند به جایگاهی که ستارگان اشغال می کنند (۷۵) و این سوگندی است بسیار بزرگ، اگر بدانید! (۷۶)}

    و امام مهدی تبسم کرده و سپس خنده کنان می‌گوید: ههههههه مقصود از “مواقع النجوم” را به مردم خواهم آموخت؛ شیاطین جن و انس شما نمی‌توانید از قرآن عظیم برامام مهدی غلبه کنید و خواهید دانست؛ ای کسی که راضی به این هستی که خود را مسیح کذاب بخوانی؛ آنچه که در چنته داری روکن؛ پس بر اساس کتاب حکم خواهیم داد تا خردمندان متذکر شوند و بدانند چه کسی به حق سخن گفته و گفتارش کلام آخر و فیصله دهنده است و بیهوده نیست

    وسلام ٌعلى المرسلین، والحمد لله ربّ العالمین..

    عدوُّ المسیح الکذاب؛ صاحبُ علم الکتاب الإمام المهدی ناصر محمد الیمانی.

    ـــــــــــــــــــــ

    https://www.nasser-yamani.com/showthread.php?p=206029

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.